chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

من...

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

باورت بشود یا نه٬روزی میرسد که دلت برای هیچ کس به

اندازه ی من تنگ نخواهد شد....برای نگاه کردنم٬

برای خندیدنم٬اذیت کردنم٬برای تمام لحظاتی که در کنارم داشتی.

روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره ی من خواهی بود٬

می دانم روزی دیگر نیستم و هیچکس تکرار من نخواهد بود...

نظرات 2 + ارسال نظر
ناشناس 1391/12/02 ساعت 07:48 ب.ظ

الانم دلم برات یه ذره میشه خانومم

لطف دالی عزیزم...

پانته آ(پانی جون) 1391/12/03 ساعت 10:43 ق.ظ

می زنمتاااا
از این حرفا نزن

خب بابا...
سرنتی پی تی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد