chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

گل طبیعی

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه؟

یه دختر بچه ۵ ساله ای اونجا بود گفت پــَ نَ پــَ سزارینه!!

به جون خودم

من تا ۱۲ سالگی فکر میکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون میارن !

نظرات 5 + ارسال نظر
ناشناس 1391/12/02 ساعت 07:46 ب.ظ

ای جونم
عزیزم از همون اولم شیرین بودی عروسکم

این دهه هشتادیا بچه نیستن که...
بچه می گفتن به من...

پانته آ(پانی جون) 1391/12/03 ساعت 10:40 ق.ظ

اینا دهه هشتادین
بعلههههههه

بهله...
یا ما توهمی بودیم یا اینا بیش فعالن...

ممنون شما هم لینک شده بودی

مسی عزیزم...

♀☠ veys☠♂ 1391/12/06 ساعت 05:37 ب.ظ http://visajo0on.blogfa.com

آخـــــــــــــــــــــــــــــی عزیزممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد