chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

آدم آهنی

دیگه دلم برای تو تنگ نمیشه

از این به بعد دیگه دلم بیخودی دلتنگ نمیشه

غروری که به خاطرت گم شده پیدا میکنم

منم مثه خودت میشمء میشم یه آدم آهنی

تا نتونی هر جوری که خواستی باهام حرف بزنی

از این به بعد میخوام برام مسخره باشه گریه هات

یه جور میخوام عوض بشم این روزامون یادت نیاد

بهت کنایه میزنم وقتی تو فکر موندنی

رو قلبت حک کن عزیزم شکستنی سوزوندنی

از این به بعد منم دلم واسه خودم دلواپسه

از این همه شادی وغم سهمی به تو نمیرسه

حالا ببین تمام حرفاتو تلافی میکنم

آتیش توی رویایی که داری می بافی میکنم

دیگه تموم بچگیم از این به بعد بزرگ میشم

بره بودم نفهمیدی ببین چه جوری گرگ میشم 

نظرات 3 + ارسال نظر
عادل 1392/01/15 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.bivafa2e.mihanblog.com

سلام....دیگه نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خبری ازت ندارم ...چن روزه حامم خرابه...

Adel jan y chan ruzi nisam
chera?chi shode?

پسر روانی 1392/01/15 ساعت 09:30 ب.ظ

ینی چی میخوای واسه همیشه بری؟
کجای میخوای بری؟
امیدوارم هرجا هستی همیشه شاد باشی

mostafa jan darsam ziad shodan
bayad y chan ruzi beram

hamed 1392/01/18 ساعت 05:36 ب.ظ http://zamin-khorde.blogfa.com

سلام انا جون من همون پسری از دیار بارانم که تو لینکات هستم
ادرس جدید وبم رو برات گذاشتم
لینکت کردم

lotf kardi hamed jan
linket mikonam azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد