chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

دلم تنگ شده


خیلی وقته دلم تنگ شده

واسه کسی که بهش بگم:

 

7صبح بیداربودی بیدارم کن !

 

اگه رفتم پشت خطش قطع کنه وبگه:جونم...

 

اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد

 

یواشکی از تلفن خونه بزنگه بهم !

 

دوستاشو بپیچونه بخاطر من...

 

منو با تنها ییام تنها نذاره !

 

خیلی وقته دلم تنگ شده...

 

می نویسم که تو بخوانی اما حیف!

 

دیگران عاشقانه های مرا می خوانند و یاد عشق خودشان می افتند!

و تو...

حتی نگاه هم نمی کنی...!

نظرات 2 + ارسال نظر
A 1391/12/11 ساعت 12:38 ب.ظ

Elahi.ghofune delet k tangide

افاا....

عادل 1391/12/23 ساعت 08:49 ب.ظ http://bivafa2e.mihanblog.com


عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند
هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .
دوستت دارم

خیلی زیبا بود...
مسی عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد