chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

قــرارمـان..

قــرارمـان.. 

فقـط ..
یـک "مــانیــتورِ" کـوچـک بـــود ! 
امّــا ..
اکنــون .. 
قلبـــم را ببـین.. 
که بــا هــر"آف" شدنــت .. 
چــگونـه ..
بـیقــرارِ "آمــدنــت" مـی شـــود !

نظرات 4 + ارسال نظر
ehsan 1392/02/13 ساعت 05:14 ب.ظ http://eyebrine.ir

slm be manam sar bezani mamnoon misham

linkidamet

lotf kardi azizam
linket mikonam ehsan jan

کم باش و از کم بودنت لذت ببر!
نترس اونی که اگه کم باشی ولت می کنه
همونیه که اگه زیاد باشی حیف و میلت می کنه...

meC mehrnoosh jan
kheyli ziba bud azizam

zahra 1392/02/17 ساعت 02:03 ب.ظ http://avayezendegan.blogfa.com

سلام خانومی
ببخشید هیچکیو خبر نکردم که دوباره اومده م
تست معرفت بود!!!
دوستیای ظاهری ادمو بدتر داغون میکنه. ترجیح دادم دوباره درگیرشون نشم!
قالبت ساده س کلا یا باز نمیشه؟

مطالبت به دل میشینه....

khosh halam k bargashti azizam
na...sadast
meC

پسرروانی 1392/02/19 ساعت 09:29 ق.ظ

خعلی وقتا اون چیزایی که فک میکنی نمیشه

uhum...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد