chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

وجودش رو نداشتی


این روزها هر کی ازم سراغت رو میگیره نمیگم وجود نداری،میگم وجودش رو نداشتی...!!!

نظرات 2 + ارسال نظر


خودت باش ...
کسی هم خوشش نیامد به جهنم ...
اینجا که مجسمه سازی نیست..

uhum...tarze fekretp dust daram

عادل 1392/01/18 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.bivafa2e.mihanblog.com

ما عاشق فهم ، ادب و معرفتیم

خاک قدم رفیق زیبا صفتیم

چون تک تک این صفات در قلب تو هست

ما مخلص تو رفیق با معرفتیم

mecccccccc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد