chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

31...

تــَـــــــمـــام شـُـــــد...

این هم از "خیـالَـت"

بـَردار و بـرو...

شـایـد بـاز بِـخـواهـی بهـ کـَسی "هِـدیـه اش" بِـدَهـی...

سال دیگریست امسال

نظرات 6 + ارسال نظر

salam ana joon
linket kardam azizam
webwt kheili khoshmeleeeeeeee

meC mehrnoosh jan

ho3in 1392/02/05 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.b-del.blogfa.com

مرا به تختم ببندید و تنهایم بگذارید
هرچقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایید....
من دارم اورا ترک می کنم..!!!

sina 1392/02/05 ساعت 12:29 ب.ظ

بیا یاهم بازی کنیم...تو بسته های قرص و سیگارمو بشمار،من شماره های ناشناس گوشیتو...

nenikham...in bazio dust nadaram

hamed 1392/02/07 ساعت 01:10 ب.ظ http://zamin-khorde.blogfa.com

خواهش می کنم

پنجره را باز بگذار و برو ...

هوای دلم

به وسعت ِ تمام ِ حرف های نگفته ،

گرفته است !


حس قشنگیه!
ولی از این یکی ها پیدا نمیشه!

ziba bud...
meC hamed jan

پسرروانی 1392/02/19 ساعت 09:31 ق.ظ

بیچاره اون بعضیا که خیالش رو هدیه میگیرن

hamishe un bazia nafahm az ab dar mian...

وِبـِت لآیـڪ(!)

لـینڪــــ ؟

------------------------------------------------------

بـآ اِفتــِפֿــآر لینڪے ...

meC azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد