chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

روزے مے رسَـد

روزے مے رسَـد کـِﮧ دَر خیال خُـود،جای خالے ام را حِس کـُـنے،دَر دِلَت با بغض بگـُویے :" ڪاش اینجآبود "اما مَـטּ دیگـَـر،بـﮧ פֿـوآبَت هَم نِمے آیَم!!

نظرات 7 + ارسال نظر
Arash 1392/02/25 ساعت 09:06 ب.ظ

...kheili ghashang bud

meC

ayda 1392/02/25 ساعت 09:43 ب.ظ

ejghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
kheli khokshel bud

sina 1392/02/27 ساعت 08:32 ب.ظ

میگن واسه کسی بمیر که برات تب کنه، الان یه نمه تب دارم ،برنامت چیه؟!!

hichi...ye ghors midam khub shi

hamed 1392/02/28 ساعت 04:02 ب.ظ http://zamin-khorde.blogfa.com

سلام دوست گلم

آپـــــــــــــــــم ............

حتما بیا ...........

ok hamed jan,miam

hamed 1392/02/28 ساعت 04:03 ب.ظ http://zamin-khorde.blogfa.com

لینک من کو./

e khob nagofti linket konam
vali khob alan link shodi azizam

پسرروانی 1392/02/29 ساعت 09:12 ب.ظ

روزی میرسه که مثه خر پشیمون میشه

mohammad 1392/02/30 ساعت 01:35 ق.ظ http://forever-together47.blogfa.com/


باران آهسته آمد و تنهایی ام را با خود برد...
اشک هایم را پنهان کرد...
گرمی دستانت را چه زود ازدستانم شست...
زیر باران ماندن چه طعم تلخی دارد بی تو...
یاد تو در ذهنم هنوز بارانی ست..


shoma ham link shodid

ziba bud. meC mohammad jan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد