chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

حالم خوب است...

دار بزن خاطرات کسی که تو را دور زده است

حالم خوب است اما گذشته ام درد می کند...

نظرات 4 + ارسال نظر
C.C MS 1391/12/26 ساعت 06:59 ب.ظ

elahiiiiiii...

عادل 1391/12/26 ساعت 07:44 ب.ظ http://bivafa2e.mihanblog.com

سلام.....هرکی میخوا آخرین آپم به اسمش باشه بیاد یه شعر یا متن کوتاه عاشقانه از خودش در بیاره بفرسته برام..

من که شاعر نیستم...
ولی چشم،حتما میام...

silvergirl 1391/12/26 ساعت 10:51 ب.ظ http://parham612.blogfa.com

سلامممم
بی اجازت دفتره365برگ جدیدتو دادم به خدا تا بهترین تقدیرو برات نقاشی کنه
.
.
.
پیشاپیش سال نوت مبارک دوست عزیزم

مسی عزیزم
امیدوارم همیشه موفق باشی...

حسین 1391/12/27 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.b-kas73.blogfa.com

رنج هست، مرگ هست، اندوه جدایی هست،
اما آرامش نیز هست، شادی هست، رقص هست،
خدا هست.
زندگی، همچون رودی بزرگ، جاودانه روان است.
زندگی همچون رودی بزرگ که به دریا می رود،
دامان خدا را می جوید .
خورشید هنوز طلوع میکند
فانوس ستارگان هنوز از سقف شب آویخته است :
بهار مدام می خرامد و دامن سبزش را بر زمین می کشد :
امواج دریا، آواز می خوانند،
بر میخیزند و خود را در آغوش ساحل گم میکنند.
گل ها باز می شوند و جلوه می کنند و می روند .
نیستی نیست .
هستی هست .
پایان نیست.
راه هست...
ممنون ازحضورتون

meC hossein jan
kheyli ziba bud azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد