chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

من یک زنم...

من یک زنم...

نگاه به بدن ظریفم نکن

اراده کنم تمام هویت مدرانه ات را به آتیش خواهم کشید...

نظرات 4 + ارسال نظر
سلام 1391/12/05 ساعت 08:01 ب.ظ http://terakhtor.blogsky.com

سلام انا جان وبلاگ زیبایی داری اماده هرجور همکاری هستم موفق پیروز باشی

مسی وحید جان...
لطف می کنی عزیزم...

Erfan 1391/12/05 ساعت 09:52 ب.ظ

in harfet kamelan be shakhsiatet mokhore khanumam

اینجا همه ی حرفا باورای خودمه...

ayda 1391/12/06 ساعت 08:51 ق.ظ http://vase-ejghan.blogfa.com

salam khobi???
merc omadi webam azizam
bazam bia
manam linket kardam

مسی عزیزم...
حتما میام...

پسرروانی 1391/12/07 ساعت 01:39 ب.ظ

جالب بود

مسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد