chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

اسمش علی، ۲ سالشه

http://upload7.ir/images/27963134161637331611.jpg

منم تو ی وبلاگ دیگه دیدم. ایشالا خوب شه خیلی کوچیکه طفلی


اسمش علی، ۲ سالشه 

چشم چپش نابینا شده…به خاطر تومور چشمی بدخیم

دکترا گفتن باید آب زیر

چشمشو بکشیم و الّا میزنه به مغزش و زبونم لال میکشتش

امّا اگه آب زیر 

چشمشُ بکشن فاتحه ی صورتش خونده میشه …

عاجزانه ازتون خواهش میکنم واسه شفای این طفل معصوم دعا کنید…

به قرآن راه دوری نمیره ممنون میشم

اگه “هـــمــــتـــــون”بازنشر ” کنید تاافراد بیشتری دعا کنن

بچه ها تورو خدا واسش دعا کنید.آخه هنوز خیلی کوچیکه...

نظرات 6 + ارسال نظر
حامد 1392/02/29 ساعت 08:02 ب.ظ http://zamin-khorde.blogfa.com

حتما براش دعا میکنم
بغضم گرفت وقتی خوندم
اگه بتونم فردا تو وبم میذارم
چون الان با گوشی اومدم نت

meC hamed jan
lotf mikoni azizam

پسرروانی 1392/02/29 ساعت 09:10 ب.ظ

امیدوارم زودی خوب شه

manam omid varam

ayda 1392/02/29 ساعت 09:22 ب.ظ

Anaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

malaz...doa kon zudtal khub she

zahra 1392/02/30 ساعت 12:13 ب.ظ http://avayezendegan.blogfa.com

خیلی دلم گرفت...
چقدم معصومه......


امیدوارم زود خوب بشه

are zahra...khoda kone khub she

mahdie 1392/02/31 ساعت 04:38 ب.ظ

آخی عزیزم ایشال خوب میشه!!!

meC mahdie jan

خوبی آّجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی گفته من بهت سرنمیزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آبجی جونم بخدا میام ولی یا وبت باز نمیشه یا وقتی هم بازمیشه،این پرده خوشامد گوییتون همه صفحه رو قرمز میکنه و دیگه وبتون بالا نمیاد...
آبجی اینجوری نگو من وقتی میام ب همه سرمیزنم...
آبجی بخدا الانم باهزاربدبختی تونستم وبتونو بلال بیارم چون اصن نمیاد...
آّجی اگه میشه این پرده خوشامدگوییتو از روی وبت بردار تا بهتر بتونم واست کامنت بذارم...
آّجی این پستتو خودنم...
انشاا...خداکمکش کنه ک خوب شه...
واسش دعا میکنم حتما...
آّجی ممنون ک اومدین...

ok...engar bayad in pardaro bardaram...akhe hame migan
meC hossein jan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد