chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

گور بابای اونی که رفت

گور بابای اونی که رفت...

 خیلی شیک و مجلسی میریم به استقبال  اونی که داره میاد...

اسمش علی، ۲ سالشه

http://upload7.ir/images/27963134161637331611.jpg

منم تو ی وبلاگ دیگه دیدم. ایشالا خوب شه خیلی کوچیکه طفلی


اسمش علی، ۲ سالشه 

چشم چپش نابینا شده…به خاطر تومور چشمی بدخیم

دکترا گفتن باید آب زیر

چشمشو بکشیم و الّا میزنه به مغزش و زبونم لال میکشتش

امّا اگه آب زیر 

چشمشُ بکشن فاتحه ی صورتش خونده میشه …

عاجزانه ازتون خواهش میکنم واسه شفای این طفل معصوم دعا کنید…

به قرآن راه دوری نمیره ممنون میشم

اگه “هـــمــــتـــــون”بازنشر ” کنید تاافراد بیشتری دعا کنن

بچه ها تورو خدا واسش دعا کنید.آخه هنوز خیلی کوچیکه...

چگونه ؟

رفتنت...نبودنت...نامردیت...نه اذیتم کرد،نه حتی برای ثانیه ای برام سوال شد!فقط...یک بغض خفه ام میکند...چگونه نگاهت کرد،که مرا تنها گذاشتی؟؟!!

روزے مے رسَـد

روزے مے رسَـد کـِﮧ دَر خیال خُـود،جای خالے ام را حِس کـُـنے،دَر دِلَت با بغض بگـُویے :" ڪاش اینجآبود "اما مَـטּ دیگـَـر،بـﮧ פֿـوآبَت هَم نِمے آیَم!!

هوس های عاشقانه

عاشق هوس های عاشقانه ام

دست هایت را به من بده


به جهنم که مرا به جهنم میبرند به خاطر عشقبازی با تو !!!

تو خود بهشتی.....

قــرارمـان..

قــرارمـان.. 

فقـط ..
یـک "مــانیــتورِ" کـوچـک بـــود ! 
امّــا ..
اکنــون .. 
قلبـــم را ببـین.. 
که بــا هــر"آف" شدنــت .. 
چــگونـه ..
بـیقــرارِ "آمــدنــت" مـی شـــود !

31...

تــَـــــــمـــام شـُـــــد...

این هم از "خیـالَـت"

بـَردار و بـرو...

شـایـد بـاز بِـخـواهـی بهـ کـَسی "هِـدیـه اش" بِـدَهـی...

سال دیگریست امسال

....

واسه رسیدن به ما باید دست و پا بزنی

زنگ و اس ام اس که همه میزنن 
بــــــــــهــــــــــــــله   ^_^