chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

هوس های عاشقانه

عاشق هوس های عاشقانه ام

دست هایت را به من بده


به جهنم که مرا به جهنم میبرند به خاطر عشقبازی با تو !!!

تو خود بهشتی.....

نظرات 3 + ارسال نظر
sina 1392/02/21 ساعت 06:53 ب.ظ



بی انصاف...!! آرام تر ببوسش...!!حسودی ام میشود...!!دردم میاد وقتی لبهایت را رو لبانش میگذاری...!!

slm aizzam mersi az hozoret ajim:X

khahesh azizam

ehsan 1392/02/22 ساعت 07:34 ب.ظ http://eyebrine.ir

سلام خسته نباشی به منم سر بزن ببین قالبی که طراحی کردم قشنگه یا نه؟

ok ehsan jan
hatman miam azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد