chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

BF من

هووووووووووووی

اون BF منه...


نظرات 3 + ارسال نظر
حسین 1391/12/02 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.b-kas73.blogfa.com

دیدی غزلی سرود؟
عاشق شده بود.
انگار خودش نبود
عاشق شده بود.
افتاد.شکست . زیر باران پوسید
آدم که نکشته بود .
عاشق شده بود

مسی حسین جان...
خیلی قشنگ بود...

ناشناس 1391/12/02 ساعت 07:47 ب.ظ

آماده بره دختر مردم بزنه

واااای...
خداااا...

پانته آ(پانی جون) 1391/12/03 ساعت 10:42 ق.ظ

آنا فکرشو بکن این تصویر بچت تو آینده باشه

وا پانی...
دلت میاد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد