chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

ادعا...

ادعای دوست داشتن بعضی‌ آدما رو که میبینم

حالم از هرچی‌ دوست داشتنه بهم میخوره ...

آینــــده ای

 شــــــــک نکــــن ...!
" آینــــده ای " خواهـــم ساخت که ,
" گذشتــــه ام " جلویــــش زانـُــــــو بزنــــد ...!
قـــرار نیـــســــت مــــن هــــم دلِ کس دیـــگری را بســــوزانم ...!
برعـــــکــــس کســــی را که وارد زندگیــــم میشــــود ,
آنـــقـــدر خوشبخت می کنــــم کـــــه ,
به هـــر روزی که جــای " او " نیـستـی به خودت " لعنـــت " بفـــرستـی

باید به بعضیا گفت .....

باید به بعضیا گفت .....

بـا اعصاب من بـازی نکن


بخـوام باهات بـازی کنــم شهربـازی میشی!

!!!!

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

میخوا بری به سلامت برو،

فقط داری میری از کنار برو یه وقت قاطی آدما نشی...