chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

چگونه ؟

رفتنت...نبودنت...نامردیت...نه اذیتم کرد،نه حتی برای ثانیه ای برام سوال شد!فقط...یک بغض خفه ام میکند...چگونه نگاهت کرد،که مرا تنها گذاشتی؟؟!!

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد 1392/02/28 ساعت 07:21 ب.ظ http://zamin-khorde.blogfa.com

تو لینکام هستی که

nistam...yani nadidam

sina 1392/02/29 ساعت 04:45 ب.ظ

بفهمـــ ...

دارد نازتـــ را می کشد

مردیــ که از فرطــ غرور

خورشید همــ به فلانشــ نیستــ

ghashang bud...meC

پسرروانی 1392/02/29 ساعت 09:11 ب.ظ

شاید اصن نگاش نکرده عشقت نگاش کرده و اونو اسیر کرده تا بازیچه بشه این وسط

...inam harfie

ayda 1392/02/29 ساعت 09:28 ب.ظ

ishala har2shun kur mishan

ajaba

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد