chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

پسرک...

پسرک ببخش اگر با این صراحت جواب نه را به صورتت کوبیدم...

شاید تو هم نمی دانی غرور لعنتی ام تا زیر خاک هم می کشاند مرا...

اسرار کردی و من باز هم جوابم نه بود...

خدا را چه دیده ای...شاید روزی تو هم یکی از پشیمانی هایم باشی...

اما باز غرورم از همه چیز با ارزش تر است...بی تو شاید اما بی غرورم هرگز نمی توانم زندگی کنم...

همین و بس...

نظرات 1 + ارسال نظر


از صدایم اشک می بارد
آه من تنهاترین تنهای این دنیام
هیچ یاری ، مهربانی ، هیچ همدردی

نیست حتی سایه ای اینجا

قلب من عمریست بغضش را فروخورده
اشک های تلخ من هم سخت ، تکراریست
هستم اما از تهی هم نیست تر، گویا
بودنم همرنگ مرگی ممتد و جاریست

مسی که سر زدی مهرداد جان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد