chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

سه کلمه...

« او ، دوستم ،ندارد »



سه واژه،



به سنگینی تمام غم دنیا



سه واژه،



برای تعریف تنهایی



سه واژه،



و دنیایی درد



«او دوستم ندارد»



یعنی شکستن



یعنی اشک



یعنی آه



«او دوستم ندارد»



یعنی دستهایم را نگرفت



یعنی تنها ماندم



یعنی یخ زدم، مردم



یعنی امیدم مرد



«او دوستم ندارد»



یعنی



او دیگری را دوست دارد!!!



یعنی باید بروم



یعنی جایم خالی نیست!



«او دوستم ندارد»



بـــایـــد رفـــت...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد