chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

محـــکم تر از آنم...

عکس های متحرک واقعی

محـــکم تر از آنم که برای تنــها نــبودنم


آنچه که اســـمش را غــرور گذاشته ام


برایت بــه زمیـــن بکوبــم


احـســاس من قیمتــی دارد


که هرکس ارزش آن را ندارد...

چمدان هایت

کافی است چمدان هایت را ببندی

                        تا حاضر شوند برای از یاد بردنت !

                                                آنکه بیشتر دوستش داری زودتر ... !!

בخـتــــر کـه بــاشــے

+ בخـتــــر کـه بــاشــے

میـבدونـــے اولــــیـלּ عشــق زنــבگیتـ پــــבرتـه

בخـتــــر کـه بــآشــے میــבونــــے محکـَم تــریـלּ پنــآهگــاه دنیــآ

آغــوش گـَرم پـــבرتـه

בخـتــــر کـه بــآشــے میـدونــے مــرבانــه تریـלּ בستـــے

کـه مـیتونـــے تو בستــت بگیـــرے و

בیگـه از هـــیچـــے نتــرســے

בســــتاے گرم و مهـــــربوלּ پـــבرتـه

هر کـجاے בنیـا هم بـــاشـــے

چه بـاشه چـه نبــاشه

قویتــریـלּ فرشتــه ے نگهبـــاלּ پـــבرته ...

بابای گلم لوزت مبالک...

بی من

 این جماعت می گفتن اشک هایت را خرج رفتنش نکن راست می گفتن ...

 بی من ...

 تو...

 مفت هم نمی ارزی