chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

گمشده ی من

High Waisted Skirt with Red Belt for for Girls

ســـیـمـرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول
 
اهــدا مـی شــود بـه /گـمـشـده ی مــن/ که اگر چه در بیداری متعلق به من نیست اما بازیگر نقش اول رؤیاهای مـن است ...!

نظرات 2 + ارسال نظر
A 1391/12/01 ساعت 10:49 ب.ظ

GHORBUNE TO K SHAKHSIATE AVALE HAME ROYAHAI

...MANI

ااافااا....

عادل 1391/12/14 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.bivafa2e.mihanblog.com

کسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی ظاهرش را به نمایش نمی گذارد..
یلام وب خوبی داری ...
لینکم کن بعدش خبرم کن تالینکت کنم...

قشنگ بود...
مسی عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد