chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

اوضاع خوبه؟

اوضاع خوبه؟

راستی گوشت الان کیلویی چنده؟

شنیدم یارانه می گیرید؟

آب و برق هم که مجانی شد!

شنیدم بعد از رفتن من دیگر کسی در ایران دزدی نکرده!

شنیدم ایران زده تو دهن روس ها و 10 درصد دریای خزر را گرفته؛واقعا دمشون گرم...

به مقام آدمیت هم که رسیدید!

رئیس جمهور را هم هر 4سال خودتون انتخاب می کنید؟

دلار از 7تومان کمتر شده مگه نه؟

آزادی هاتون هم تکمیل شده؟

شنیدم هیچ گرسنه ای ندارید؟

تابستونا و عیدهام که میرین مسافرت خارج؟

مدرسه و دانشگاه هم که کلا رایگان شده،مهم تر از اون فرار مغزهام اصلا ندارین نه؟

دیگه اونقدر قوی شدین که اجازه نمیدین کسی بنزین را دهشاهی گرون کنه؟

راستی ارزش پول ملیتون چقدر زیاد شده!می خواین 3 صفر ازش کم کنین؟

شنیدم الان دیگه کسی مشروب نمی خوره؟موادم مصرف نمی کنه؟پس دیگه فساد نیست خدارو شکر؟

ارتش هم که اونقدر قوی شده که دیگه نگو!پر از تیمسار های دوره دیده و افراد وطن پرسته.

دانشگاه پشت دانشگاه افتتاح می کنند.

اینجا همه سلام می رسونن و مرتب به من طعنه می زنن.

ببخشید من مملکت داری بلد نبودم...

(محمدرضا پهلوی)

روحش شاد

نظرات 2 + ارسال نظر
پسر روانی 1391/11/29 ساعت 03:51 ب.ظ

سیاسی پست میدی نمیگی فیلترت میکنن

چی کار کنیم دیگه،شجاعته...

Ayda 1391/12/01 ساعت 08:26 ب.ظ

nur b ghabresh bebare

آمین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد