chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

می دادمش به...


           اگـه یـه شـاخـه گـل رز داشـتـی بـه کـی هـدیـه مـی دادیـش؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر

به مامانم

پسر روانی 1391/11/29 ساعت 03:51 ب.ظ

پدرو مادر

یعنی واقعا همتون می دادین به پدر و مادر؟یا...؟

سجاد 1391/11/29 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.30ah.blogfa.com/

میدادمــــــــ به پـــــــــــــــــدرم!
یا:
به رفیقه پایم شوتک!(دوستم)

آولین....
به تو می گن یه دوست خوب

سلام ممنون که به من سرزدی
منم شما رو لینک میکنم
بازم بیا خوشحال میشم

خواهش عزیزم...

ناشناس 1391/12/01 ساعت 09:06 ب.ظ

می دادمش به خودت جیگرم

لطف دالی...

A 1391/12/01 ساعت 10:46 ب.ظ

...MIDADAMESH B ESHGHAM

خوش به حاله عشقت...

ehsan 1391/12/08 ساعت 09:06 ب.ظ http://eyebrine.ir

قلبمو به کی دادم گل رزم به اون میدادم عزیز دلم
-----------------------------------------------------
eyebrine.ir

eye brine site adminstrator
ehsan abafat

آفلین...

من گل رز رو به تو میدادم چون با نوشته هات خیلی حال کردم مرسی

Effa...meC azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد