chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

صدایت...

شکلک های هلن دلـم بهانه ات را میگیرد

 

چقدر امروز حس میکنم نبودنــــــت را

 

صـدایـت در گـوشـم مـی پیچـد

 

و مـن بـی اخـتیار مـی گویـم: جـانـمـمـنو صـدا کـردی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/11/29 ساعت 03:53 ب.ظ

توهم زدی عایا
جنسش خوبه بده ما هم بزنیم

بی احساس...
میای حس آدم خلاب می کنی...

A 1391/12/01 ساعت 11:01 ب.ظ

...duset daram

اینجا بچه نشسته....
ای بابا...

A 1391/12/02 ساعت 12:49 ق.ظ

bache fln tu nakhe dokhtar kuchulu ba psare dg bazi


nakone.az alan bahle.bacheha nga nakonan plz


DUSET DARAM

چشاتونو ببندین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد