chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

chocolate-teddy

من آنا هستم و 16 سالمه،پروفایلم فعاله و وبلاگم مخاطب خاص نداره.هرچی دلم بخواد می نویسم دوست نداری می تونی بری بیرون...

تا زمان داریم

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

بیایید تا زندگیمون تموم نشده.یک بار دیگه یه جور دیگه به زندگی نگاه کنیم.

شاید بهتر باشه یه جوری زندگی کنیم که تا وقتی زنده ایم آدمای اطرافمون 

دلشون واسمون تنگ بشه...نه وقتی که عمرمون تموم شد!

نظرات 1 + ارسال نظر
hamed 1391/11/28 ساعت 06:22 ب.ظ http://heartboy.blogfa.com

زندگی من که یکنواخته
اصلا نمیدونم واسه این دنیا مفید هستم یا نه
به هر کسی هم میرسم بدبختیش از من بیشتره
اخه به این زندگی میگن‏...!‏‏!‏؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد